yesterdays

jaa vad hände igår?
inget inlägg även fast jag typ hade hela dagen på mig ? Men jag antar att jag inte hade någon lust..men igår var jag i skolan som vanligt, inget intressant precis. det enda som var kul var vell Datakunskapen... photoshop, det är ju endå rätt kul trotsallt.. men men sen kom jag hem och cillade lite käkade en baguett med kyckling sallad gurka i as gott verkligen. mätt som inihelvete efter jag jag lova med.

sen efter det fick jag yp spelet och vart as pepp på att gå ut oh gå snabbt, så ja snackade med sara och jessica så det blev av :) och de var verkligen as skönt ute, lite kyligt men inte alls farligt, kan ha berott på att ja inte tog någon halsduk men endå det var skönt ute när man väl fick upp pulsen och hade kommit igång. vi gick runt i närstan hela smedby och jag kände mig så mkt bättre efter, och en varm dusch efter det där var ju som pricken över I'T, som handen i hansken,.. Mmm.

och min blutt har färgat håret as fint vart det gumman! och blogg har hon oxå startat, inte helt åt fanders elr hur! Jag tycker de ska bli as kul oh läsa den sen du :P när du som sagt kommit igång ordentligt :) men du är ju på en början<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0