my sister's keeper

kan ha vart den bästa film jag sett.
har fan suttit och bölat floder till den där filmer.
rekomenderar den starkt för er som inte sett den.

Jaani klockan är kvart i tolv och jag sticker till Norge imorgon
och jag har inte börjat packa än. vad ska ja ha med mig,
vad är det för väder där? jaa, packar vell på mig allt för mkt
som det brukar bli... men min största oro just nu är hur ja ska
klara mig på ett tråkigt tåg i över freaking 5 timmar...HJÄLP.
och vad ska man åka i ? jaa ni, det är de stora frågorna.
får la bli som det brukar ja tar vad jag hittar ;)



Godnatt med er :)

Kommentarer
Postat av: ida

men åh, jag har också sett den filmen! grät som ett as jag med, haha. :)

2010-07-26 @ 10:47:44
URL: http://idacarlson.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0