sometimes you only get one chanse

Fyfasen vad seg jag är.
 helt slut.
glömde ju berätta hur loppisen var, elr gjorde ja de?
jag och Becca valje ju helt wrong dag... fyfan. haha
det bara vrääkte ner, och vi va endå tappra oh stog kvar
ihopp om att de skulle klarna, men de kunde man ju räkna
med arslet att de inte skulle. anyway.

igår vart de sleepover ala julls.älsklingen.
åkte oh procka svamp.. vuxenpoäng?
haha någongång måste ju vara den första.
inte direkt för jag äter svamp. usch.
men men vi han i princip precis komma ut på stigen sen börjar
det spöööööö regna haglet bara studsade på mig. jaa
men fyfan va svamp de fanss asså.
så ja kan vell säga vädret har vart helgens minus
men fyfan vad kul jag har haft också.

 tack för helgen girls♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0